O čem je tato kniha

V prvé řadě svědectvím o mém setkání s Ježíšem Kristem. Je příběhem o tom, jak Bůh podpíral a postupně proměňoval můj život v období, kdy jsem trpěl neutišitelnou neuropatickou bolestí způsobenou vážným neurologickým onemocněním. V tomto období také vznikl můj výrok uvedený na deskách knihy: „Raději budu žít s bolestí a znát Boha než bez ní, ale Boha neznat.“ Protože jsem sám prožil, že poznání Boha je nade vše, zvěstuji v této knize především nabídku Boží záchrany v Ježíši Kristu platnou pro každého člověka. Současně předkládám logické a rozumné důvody pro křesťanskou víru, věrohodnost Bible a nástroje pro její vědeckou interpretaci.

Dále se věnuji tématu organizovaného lidového křesťanství, ve kterém chybí osobní vztah s Ježíšem Kristem a osobní znalost Bible. To demonstruji na učení a praxi římskokatolické církve, jíž jsem byl sám mnoho let sympatizantem. Dále v knize vysvětluji trvalou platnost Desatera a ukazuji na zvláštní význam čtvrtého přikázání odkazujícího na svěcení soboty, a nikoli neděle, den ustanovený římskokatolickou církví podle lidské tradice.

V dalších kapitolách odkrývám podivuhodná biblická proroctví pozoruhodně se naplňující jak v dějinách, tak i dnes. V závěru dokládám, že Bůh má své proroky i v novověké éře a že existuje jednotné celosvětové křesťanské společenství opírající své učení pouze o Bibli.

Knihu uzavírám pro mě srdcovým zamyšlením o Boží věrnosti a lásce s ilustrací z mého osobního života.